Այս վկայությունը պատմել է գեղանկարիչ Նիկոլ Աղաբաբյանը։ Ֆրանսիայի Պրովանսում նա ցուցահանդես է բացում։ Տեղացի հայ Հովհաննես Մենզիլջյանը ցուցահանդեսի հայտագիրը փողոցում կարդալով, տեսնելով, որ հայ է, է է ......
Միտրոպոլիտ Անտոնի ՍՈՒՐՈԺՍԿԻՈՐԲՈՒԹՅՈՒՆՄենք մահվան հետ առաջին անգամ ու տևականորեն շփվում ենք, երբ կորցնում ենք մեր հարազատներին։ ՈՒ ես կուզեի մի փոքր կենտրոնանալ այդ խնդրի վրա, որովհետև, սովորելով նրա ......
Շարունակելով նախորդ հոդվածում արծարծված թեման` այսօր, սակայն, խոսելու ենք մեր Տեր Հիսուս Քրիստոսի հրաշափառ հարության ամենազարմանահրաշ նյութական ապացույցի` թուրինյան կտավի մասին, որն արդի անհավատ մի և ......
ՏԱՍԸ ՊԱՏՎԻՐԱՆՆԵՐԱյս պատվիրանն առաջինի շարունակությունն է և հաստատում է «ուրիշ աստվածներ չունենաս» խոսքը, բայց այս անգամ ավելի հրամայական՝ «Կուռք չշինե՛ս»: Քանզի Արարիչը լավ որ ......
Գրքի կառուցվածքը պարզ տրամաբանական է թվում. առաջաբանին հաջորդում են մարգարեական ծառայության կանչվելու իրադարձությունները (Ա 1-Գ 21), Երուսաղեմին ուղղված դատաստանի նախազգուշացումները (Գ 22-ԻԴ 27), դեմ ......
ՈՐՊԵՍ ՆԱԽԱԲԱՆԱնշուշտ, շատերն են լսել կամ կարդացել Աստծո տասը պատվիրանների մասին: Եվ ահա այս հոդվածաշարի նպատակն է հիշեցնել մեր Տիրոջ այդ պատվիրանները, նաև հաղորդ դարձնել նրանց, ովքեր դեռևս անտեղյակ է ......
Տերը մեզ իմաստություն է սովորեցնում և այդ իմաստությունը սովորեցնում է մեզ Անիրավ տնտեսի առակով, ոչ թե իրավացի տնտեսի: Ըստ այդ առակի՝ մենք ամենքս էլ անիրավ տնտեսներ ենք, վատնել ենք մեր Տիրոջ կողմից ու ......
Իվան ԻԼՅԻՆՆրանք հավերժ հոգս են։ Միապաղաղ ձանձրույթ։ Անդադրում աղմուկ, ժամանակ առ ժամանակ հերթական անհաջողությամբ ընդհատվող։ Օ՜հ, վատ տրամադրություն։ Իսկ երկուշաբթին միապաղաղ օրերի նախակերպարն է։ Այո, ......
Հին ժամանակներում մեր նախնիները պաշտել են կրակը և երկրպագել կրակի աստծուն` Միհր-Միթրային: Վերջինիս պաշտամունքն աղերսվել է արևի ու կրակի վաղնջական պաշտամունքների հետ: Արամազդի որդի Տրդատը հենց այդ էր, ......
Մեզնից յուրաքանչյուրը Սուրբ Սարգսի տոնը յուրովի է պատկերացնում, տոնում, բայց արդյոք մեր պատկերացումներն այս առանձնահատուկ տոնի անվանակրի մասին նո՞ւյնն են, արդյոք գիտե՞նք տոնի իսկական խորհուրդը:Ս. օրն ......
Մենք, շատ թե քիչ տանելի ապագա ունենալու համար, պետք է աշխատենք բազմակողմանիորեն հասկանալ հզորների ու թույլերի հարաբերությունների անատոմիան։
Բնականաբար, եթե ուժեղների ու թույլերի հարաբերությունների հետ առնչված երկրորդական հանգամանքները դնենք մի կողմ, ապա այդ հարաբերությունների կայուն ու երկուստեք իմաստալից լինելու համար, ընդհանուր առմամբ, պետք է հավասարակշռություն լինի, մի կողմից, ուժեղի համար թույլի օգտակարության և, մյուս կողմից էլ, թույլի համար ուժեղի կողմից պաշտպանվածության միջև...